Velkommen i STUBhuset 
- kulturhuset i Støvring, et kulturelt og folkeligt samlingssted. Hver eneste dag  (næsten) hele året rundt er der aktiviteter her. 

Hos os kan du fx leje et lokale til en privat fest, til et firmaarrangement eller et møde i grundejerforeningen. Du kan også gå til banko, gymnastik, dans, bridge eller yoga. 

Det, de fleste nok forbinder STUBhuset med, er dog nok koncerterrne. Hvert år præsenterer vi ca. 25-30 koncerter henover året. De foregår i Salen, som der kan sidde ca. 300 publikummer. Vi er taknemmelige for, at vi ofte får ros for en gode og hyggelige stemning, og vi gør vort bedste for, at mange musikgenre er repræsenteret. Så er der nemlig noget for alle - og der er også mulighed for at prøve nogle nye genre af. 

På STUBhuset er de frivillige en vigtig faktor. Uden dem - intet STUBhus. Vi har et fast stolehold, der kommer hver eneste uge og hjælper med at stille stole og borde op til de arrangementer, der er. Vi har et fast koncert-hold, som hjælper til med afvikling af koncerterne indenfor områderne bar, entre, garderobe, foto og efterfølgende oprydning. Og så har vi også en frivillig-gruppe, der er fast tilknyttet mandagens bankospil. De hjælper med opråb af numre og salg af plader og spil. 

Derudover hjælper de frivillige lidt på kryds og tværs med forskellige ad hoc opgaver, der måtte opstå henover året. Alle hygger sig i hinandens selskab. Går du med overvejelser om at blive frivillig, så har vi en venteliste, som du kan blive sat på. Send en kort mail til mig, på hjo@slet-dette.stubhuset.dk hvor du fortæller lidt om dig selv, din alder, baggrund og erfaring - og ikke mindst, hvorfor du gerne vil være frivillig.

//Helle Jørgensen - Musikchef 

 

 Fakta: 

STUBhuset er en selvejende institution med to fuldtids-fastansatte, og en fleksibel bogholder, som kommer forbi med jævne mellemrum. 

Dagligdagen:

Musikchef og daglig leder: Helle Jørgensen
Udlejning af lokaler:Mariann Højgaard Kristensen
Bogholder: Birgit Pedersen 

Teknik, lys og lyd:Jesper's Rejsebio. 


Bestyrelsen:
 

Formand: Ole Mark Jørgensen
Næstformand: Steen Nielsen 
Kasserer:Ove Jensen 
Medlem:Gert Nielsen
Medlem: Inger Høeg

Suppleant: Hanne Markussen
Suppleant:Ulrick Brams